BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 10, 2010

KENAPA HATI KU GUNDAH???

meseg itu,01344... mengganggu fikiranku. mengganggu segala naluri ku. hatiku hancur, seolah-olah di kecewakan si kekasih. aku masih ingat pesan farah,jangan berprasangka buruk. jadi aku memujuk hatiku, mungkin dye seseorang perempuan.
hatiku masih gundah dan gelisah. tasih yang baru sebentar tadi farahhadiahkan,ku genggam erat,ku kucup penuh kasih. tasbih kayu,yang lebih bermakna dan lebih indah dari tasbih kesayanganku yang aku hadiahkan pada farah hari tu.
patutkah aku bagitau farah yang aku baca mesegnya. hatiku remuk kini,air mataku laju mngalir. aku tak tahu kenapa punca sebenar aku pilu. aku keliru,air mataku trus mengalir. hatiku terus berbisik
YA ALLAH,aku taknak kehilangan.

farah meseg aku. terus aku mintak izin untuk baca meseg2 nya. farah izinkan,di jelaskan jua pemilik 01344.. aku bertanya,mintak kepastian. lama farah ambik masa nak reply. sepanjang penantian itu,hatiku terus tersiksa..
aku dail nombor tue. 3 kali,tak angkat. aku baca meseg kat sent item. farah membahasakannya anta. tenyata dia lelaki!! gusarnya hati ku...
no 01344... terpapar i sj=krin henfon ku dengan deringannyaa sekali. aku jawab panggilan tu,tapi aku diam. dya juga diam.. lama. . . sampai dia mengalah,bersuara jugak. lelaki!! lantas ku mayikan talian..
serentak farah membalas mesegk,jelaskan lagi tentang 01344... aku bernafas lega..
ku doakan farah menjadi mawar berduri,farah hadiahkan doa yang sama buatku..

ku renung tasbih kayu di hadapan ku, di sisinya coretan ku tadi.
YA ALLAH,jangan pisah kan aku dengannya,kerana aku tak sanggup kehilangan lagi.

SUBHANALLAH,ALHAMDULILLAH,LA ILAHAILALLAH,ALLAHHU AKHBAR

No comments:

Post a Comment