BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 24, 2010

Nor syazana:
7 months ago
ohw ok

slalu bz, buat apa?

maaf la tanye

study kew?
Amirul Hakimi:
7 months ago
owh gtu...sy phm...try la usaha yer....sy bz ni....maaf yer, reply mcm x reply plak...


Nor syazana:
7 months ago
maksud saya magrib dengan isyak lah

kan kite habis kelas kul 5

kalaw saya tidow lepas asar,pening la bangun tue

zohor memang tak sempat

saya ada masalah kebersihan

kena tukar baju dulu.baru boleh solat

kalaw tak saya tak yakin

subuh,sya tak pergi
Amirul Hakimi:
7 months ago
owh, kna atasi tu...kalu lpas klas tu x kisah la....mmg x plik kalu x g pun...tp maghrib n isyk cuba rajin kan diri la slalu pergi...insya'allah yer...
Nor syazana:
7 months ago
penat kot

selalunye saya tidow kejap lepas habis kelas

bila bangun,selalu pening

malas pun ye kot
Amirul Hakimi:
7 months ago
i see....gini...slalunyer, ap yg mnhalang awk ke surau tiap2 kali msuk waktu??...adakah tempat??....adkah masa??...
Nor syazana:
7 months ago
macam mane awak boleh pasti?

saya sendiri pun tak yakin

kalaw ada ceramah saya pergi

tapi yang ceramah mingguan,jarang pergi

tak taw cam new care nak tetapkan ALLAH dalam hati
Amirul Hakimi:
7 months ago
owh i see...xde msalah pun...masih blum terlmbt tau....cuba la slow2 dlami ilmu agama sdlam mungkin...pling2 kurg pun kalu time2 ad tazkirah kat surau, pgi la.....insya'Allah dpt slow2....alhamdulillah la bgtu....skurg2nye Allah dh bg hidayah pda awk..alhamdulillah la, syukru....insya'Allah awk bleh...sy yakin n pasti....
Nor syazana:
7 months ago
saya percaya kat awak,sebab tue saya cerita kat awak pasal jahil nye saya

kalaw awak tengok picture saya,ade time saya pakai tudung ala kadar aje

tue mase kat sekolah menengah

saya di beri ujian,yang saya rasa besar sangat

tapi saya mampu harung ujian tue

dari situ la saya mula kenal ALLAH

tapi rase macam tak cukup jew ape yang saya buat untuk kenal tuhan
Amirul Hakimi:
7 months ago
sy phm...biasa la tu...walaupun pkai tudung labuh x semestinyer imannye rkuat tau..sbb ad yg hipokrit...kat pusat pembelajaran jer alim...pastu ke mna2 bka aurat...yg tu sy x suka....mmb btul kita kna mulakan dengan hipokrit utk mnjd seseorg yg alim, n berjaya sbb lama kelamaa akan mnjadi satu tabiat yg mnjd kebiasaaan dlm kehidupan seharian....jd ikhlas ngan sendirinyer....so, jgn slahkan diri.....walaupun bnyk jahilnyer...cuba la berubah...jgn plak di hebokkan ttg kejahilan tu...ok??....just snyap2 jer....nnti2 ap org anggap lak....sy phm perasaan awk...salah satu cara nk jd alim sbtul2nye adlah dgn mndalami ilmu agama, sentiasa g surau, amar makruf nahi mungkar n dengan hipokrit gak....gtu la....mula2 hipokrit pastu lama2 kelamaan akan jd ilkhlas melakukan amal pdaNya...insya'Allah...sy pun bknnyer alim...lbih kurg awk gak kot....insya'Allah yer....kita sma2 berubah demi perjuangan n jihad kite pda Allah...insya'Allah,,....amin....

No comments:

Post a Comment