BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 24, 2010

amirul hakimi:ni msalahnyer, awk slalu pkirkan yg negetive despite of positive....mmg la, first2 ni mmg ase2 mcm nk mngalah jer, ase2 mcm putus asa jer tp gini, jgn pkir gtu lg...truskan usaah slama ini, lupakan sgala kburukan yg sllau bermain di fikiran awk tu....tetapkan pendirian....jgn pndang belakan, tp pndang trus ke hadapan, usah hiraukan ap yg org2 lain ckp tp awk perlu brubah, awk punyai cita2 jgk kan??...punyai hasrat??...punyai kemahuan...x gtu??...kalu awk rsa2 dh fedup, rsa lemah, mcm mna awk nk truskan ble nnti2 awk msuk U nnti??...lg hebat saingan, lg hebat dugaan...yg pasti sukar tuk awk hadapi jika sekrg xnk brubah....tlong la, demi Agama, Demi Allah, Demi Rasul, Demi Parent awk, demi insan yg awk sayangi...NEVER EVER GIVE UP!!...all the best!!, lillahi taala.....insya'Allah....

Nor syazana:
7 months ago
andai kata terasa macam berat sgt ujian ni

kemudian saya kembali macam dulu

hina macam dulu

sya tak mahumengalah

tapi jauh di sudut hati,tak tahu kan
Amirul Hakimi:
7 months ago
x mampu nk trima??...mksud awk??....pleasee, jgn sesekali mngalah....
Nor syazana:
7 months ago
andai kate kalaw tak mampu nak terima?
Amirul Hakimi:
7 months ago
ok2, jgn risau...insya'ALlah, kami xkn putus asa terhadap awk, insya'ALlah, kami akan cuba sdaya upaya tuk awk n demi ISlam yg tercinta;....so jgn sdih, cuma tabahkan hati tuk hadapi smua ni dan tabahkan hati tuk hadapi ssuatu yg lbih besar n mncabar nnti...ok??...insya'Allah awk mmpu.....
Nor syazana:
7 months ago
salam

nak mintak tolong ni

andai kate la saya lupa,tolong la ingatkan saya

andai kate saya putus asa,bantu lah saya

saya terlalu lemah nak hadapi ni semua seorang diri

apa yang saya dah tahu pun,terasa agak berat

tu belum di uji sekali lagi

No comments:

Post a Comment