BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 28, 2010

MOGA HARUM NAMAKU DI HATIMU

buat insan yang pernah ku hadiahkan kata2 ini
hanya pada dirimu sahaja aku hadiah kata2 ini,moga harum namaku di hati mu. itulah doaku
ku selitkan dalam lipatan kata hikmah,moga menjadi pedoman dalam hidup mu. moga kau simpan sampai saat ini. kau tahu siapa dirimu saat kau membaca blog ini. andai lah kau tahu blog ini wujud.
namaku nor syazana,membawa makna cahaya keharuman kami,dari situ ku tuju kata2 itu buat mu,kerna waktu itu hanya kamu yang aku ada
ALLAH lebih mengerti apa yang terbaik kepada kita. DIA terlebih dahulu menghindarkan mu dari derita. membawa kamu jauh dariku,agar terhindar dosa. kuat pegangan mu pada islam,hingga aku hampir2 tidak kau pedulikan.
aku tinggalkan mu,dan pergi pada yang lain. tanpa sedar sebenarnya kau lebih menyayangi aku dari dia. kau cuba menghindarkan aku dari dosa. tapi aku sengaja terjun ke lembah neraka. terima kasih kerana menyedarkan aku,kau titip ukhwah berserta doa buatku.
moga doa kau mengembali kanku ke jalan yang ALLAH redhai.
lupakan aku,meskipun aku mendekatimu. jauhi aku meskipun aku meningatimu
aku tak mahu kerana aku kau menempah dosa,aku tak mahu kerna ku,kau menjejak neraka. sukar untukku untuk lari dari mu,maka aku harapkan dirimu untuk lari dari ku.
moga kita sama2 di redhai ALLAH. moga doa ibu dan ayah yang mengetahui tentang kita sentiasa mengiringi. moga nanti jika benar aku jodoh mu,ukhwah kita di redhai.
moga itu jadi kenyataan. maafkan aku pernah mengheretku kelembah sengsara dan murka ALLAH.

No comments:

Post a Comment