BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 12, 2010

KEK COKLAT

aku buat kek coklat ari ney,kek coklat yang aini ajar aku buat. ini kali kedua aku buat kek ney,sebab akak aku yang suruh aku buat. best lak ase bile ada owang yang nak ase kite masak ney.ye la,aku pun jarang gak masak.
tapi yang sebenar-benar nye aku rindu saat first time aku buat kek coklat ney alone. mase tue faris yang mintak aku buatkan. so,untuk die,aku yang tak pernah teringin nak masak ney,buat la kek coklat ney kat die. seingat aku lagi la,lepas aku kasi kek coklat aku tue kat die,aku tak pernah lagi jumpe die depan2,i mean, tak jumpe cam dulu,tak borak2 cam dulu lagi dah. dia tak lagi teman aku gi atm,tak lagi tunggu aku lepas solat isyak,tak lagi meseg aku.. and sampai sekarang aku tak taw reason sebenar kenapa dye buat macam tue kat aku.
pernah jugak dye terlepas cakap yang dye tak nak jumpe aku sebab nak hindarkan dosa. aku dah lama agak tu,tapi aku tak pernah buat2 faham. ye la aku nak dye sendiri mengaku..at least,bukan sebab len dye tak nak jumpe aku. mane la taw aku ade buat salah kat dye kew.
apa2 pun aku masih tunggu dye sebagai sahabat ku,memang sepatutnye dari dulu sebegitu,dan itu lah yang dye inginkan. lagipun aku sedar,semua salah aku. andai la dye juga menganggap sebegitu,aku memohon seribu kemaafan darinya.

No comments:

Post a Comment